Jullov!

Äntligen Jullov, kan berätta om min dag nu.
Först när vi kom till skolan så skulle treorna ha en julkonsert som hela skolan skulle se och efter det hade vi rast i en halvtimme.
Sen hade vi spelhåla och jag spelade några spel med mina kompisar Nellie och Becca (Rebecca) och vi fikade, hade med mig lite bullar, kex och 2 st Julmust 50 cl.
Lärarna kom också och bjöd på godis som Dumle, skumtomtar med mera.
Vi fick även smågodispåsar av klassföräldrarna med lite smått o gott i, sen var det rast igen.
Efter Det så städade vi i klassrummet och fick våra betyg som jag öppnade när jag kom hem.
En toppen dag helt enkelt, hade det bäst på rasten med Becca, Nellie, Ellinor m.m
brb, /E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

E

Bloggar om mitt liv och min vardag. En stark förkärlek för One Direction och Choklad!

RSS 2.0