Dagens misstag!

upsii!

Hade råkat ställa om klockan igårkväll med en timme så alarmet gick en timme för tidigt idag (halv 6) men jag kollade inte ens data klockan utan bara, "Nej då, den är ju halv sju annars hade inte mitt larm gått" så jag åt frukost och gjorde mig i ordning, sen kom min bror ut och skulle äta frukost när jag precis tänkte sticka till skolan.
 
Bror: "Vad tidigt ni börjar"
Jag: "Vi börjar ju 10 över 8"
Bror: "Men klockan är halv sju inte halv åtta!!"
Jag: "Nää"
 
Så bråkade vi en stund innan vi gick till brors rum och kollade klockan, halv sju. Vad ska jag göra denna stunden och tänk om inte min bror skulle kommit ut... åååh! Haha
/ E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

E

Bloggar om mitt liv och min vardag. En stark förkärlek för One Direction och Choklad!

RSS 2.0